Friday, 6 March 2015

No TV..[SI KOTAK HITAM]

Assalamualaikum...

Rumah sape xde si kotak hitam ni...cerrr angkat tangan!!???
Heh..
Boleh dikatakan semua rumah ada TV kan..
Tapi...
Cik Awang Hamza Soleh dah tarik wayar internet TM unifi sampai putus.....!
Bayangkan betapa kuatnya Cik Awang Hamza Soleh ni punya kuat tangan dia...
......
......
Bergelaplah kotak hitam...
Hilanglah nyawa si kotak hitam..heheh
.....
.....
Mulanya risau anak2 syurga ni xdapat adapt dengan keadaan rumah tanpa TV..
Tapi...
Memandangkan..Muadz, Arman dan Zahraa pergi sekolah pagi dan hanya sampai umah jam 6.30petang..xsempatla mereka tengok tv..mengadap kartun ke apa ke..
Malam kebiasaanya memang tv xbukak lepas 7 malam..jadi diorang nampak macam tak heran pun tv tu tp mereka akan main ngan Hamza..habiskan masa dan rindu pada Hamza, yela sehari tak jumpa adik..hehe
Bagus jugak kan xde TV..
Hampir 2 minggu tau...kotak hitam sunyi..hanya berbekalkan cd dan radio sahaja...
Hamza pun main je...

Heeeee...
Hmmm..terpikir...sebenarnya boleh je ajar dari kecil xde TV or swith on TV hanya pada masa tertentu sahaja..

Target; Kurangkan influences yang tidak sepatutnya..peace!

No comments:

Post a Comment