Saturday, 14 March 2015

Mommy with 4 munchkins...[BIBIK BALIK BERCUTI..]

Assalamualaikum...

Hehehehehehehehe...
Best!Penat!24hrs working...!

Sebenarnya best je..
Tujuan dia balik adalah untuk setelkan hutang tanah yang adik dia gadaikan..
Dia minta cuti selama 10 hari...
Hmm..mulanya macam susah la nak bagi..tapi bila fikir..takpela, mungkin dia betul2 nak setelkan hal rumah dia yang digadai oleh adiknya..

Sy memilih cuti sekolah seminggu untuk sy sendiri amek annual leave..hehe..
So seminggu la ni tanpa bibik...hahahahha
Tp no hal..budak2 dah besar..tggal Muadz dan Hamza je yang manja lagi..

Kelakar bibik bawa balik duit cash actually..tapi mulanya kami x benarkan sebab tahu di airport sana nanti mesti ramai yang 'paw' duit..
Kami nak masukkan duit dia ke dalam bank dia bila dia sampai di sana, tapi dia tak nak sebab katanya itu akaun anaknya..susah nanti..
Jadi, bawakla dia cash (amaun dirahsiakan) dengan cara masukkan dalam stokin...
Hehehe..
Harap bibik selamat sampai di sana...

Sempat kami packing baju2 yang tak nak dipakai dan ada baju yang masih cantik untuk dia beri kepada orang2 kampung..itu pun atas permintaan dia..

Sampai di airport timbang, ngam-ngam 24.6kg berat begnya...
Alhamdulillah..tak lebih muatan...

Selamat pulang kembali bibik..kalau tak..susah nanti..huu

1 comment:

  1. wei..aku anak 3 ni kelam kelibut lintang pukang semua ada..syukurnya hang dapat bibik yang baik..

    ReplyDelete