Rindu pada 'NOTE II' ku yang hilang.......

Salam readers...
Owh...akibat kelalaian diri sendiri...
Memang sgt lalai..xsalahkan sape2..
Nak dijadikan cerita..setiap pagi masa ngandung dulu..mesti naik cafe hosp..beli breakfast..mana boleh ibu mengandung tak makan kan...kenala makan...
Satu tabiat aku ni...suka la bawa hp pi mana2 pun..
Boleh pulak pagi tu masa amek kuah roti jala, aku letakkan hp kat atas meja buffet tu..pastu amek lauk..bungkus..trus gi bayar...lupa trus pasal hp...
Balik opis..makan lah aku roti jala tu..sampai langsung xigt nak check mana hp...
Dah habis makan..pakai white coat konon nak naik wad la..pastu baru tingat mana lak aku letak hp...
Alamak!!!(sambik tepuk dahi!!l tertinggal kat meja buffet kat cafe!!!
Opismate aku try call..mentara aku berlari lah naik ke cafe...masih mengharap ada hambaAllah yang baik yang akan jumpa hp note 2 pink aku tu!!!!
Sampai cafe aku tgk dah xde kat atas meja buffet tu..aku pun tya la kat adik kaunter tu..sebabkan staf sana..dia mmg kenai aku..tp dia kata xdak sape pun yg serahkan hp kat kaunter...
Huuuuuu...mesti dh ada org kebasssssss!!
Balik opis dlm keadaan yg sgt sedihhhhhhh..aku tya opismate aku yg try call...dia kata dh selamat masuk voicemail...
Hmmmm...mmg standard la kan..kalo hp hilang..pastu bila try call balik xdpt, masuk voicemail..mmg orang tu xde niat nak passkan balik..konpem kena kebasss....
Sangat sedih haritu..mmg mood hilang habessssla
Aku ni agak terduduk dan terkesima jugakla...ni kira 1st time barang berharga hilang...
Aku tak kisah hp tu....
Tapiiiiiiii.....
Tolong bg balik semua gambar2 dan video2 anak aku kat dalam tuuuu.....uwaaaaaaa!!!
Sangat berharga okay...!
Video anak dpt 1st step berjalan..
Gambar2 anak2 perform atas stage...
Gambar...video....
Habessss semua.....
Harini..tiba2 rindu pada hp lama...nak balik gambar tuuuuu!!!

Pengajaran!
-kl dh byk gmbr & video dlm hp..cepat2 la pindhkan ke laptop ke cuci ke...huuu
-sangkut hp kt leher..hehehe..takla..takperlu bw hp pi cafe..dlm keadaan tgh lapar..mungkin boleh lupa barang berharga kita...hurmmm

Sekian, tamatlah riwayat note II pink yang limited edition tu...

Comments

  1. sedihnye keynote..oya recently hilang gelang pemberian mak..ralat sbb tu gelang yang mak bagi masa lepas UPSR..x dak rezeki kan...btw buleh jugak gambaq2 tu terus upload masuk dropbox keynote

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke oya!!oya lagi sedih kot..hadiah mak lak tu..huhuhu.
      Tula..kinot ni buta IT..xreti..ada hp canggih pun tau sms ngan call saja..hahah..
      Dah hilang br la kenai sapa tu dropbox..lawak btoi..skang br ada..
      Sedih...huuuu

      Delete

Post a Comment

Popular Posts