Nuffnang Ads

Dari hati turun ke pena....[DIARI ANAK SYURGA]

Assalamualaikum sahabat maya semua..

Bila kali pertama kita punya diari sendiri?saya?hmm..xberapa ingat..tp bukan pada umur 7 tahun..huuu..
Saya rasa paling awal saya ada diari adalah pada umur belasan tahun...hehehe

Saya perhatikan Zahraa ni suka menulis..menulis perkara yang menggembirakan hati dia...

Pada ketika umur dia 5 tahun, dia dah mula mengeja dan menulis..melukis tu memang hobi dia sejak umur 2 tahun..
Tapi kami perasan, lukisan dia mula dia letakkan karakter dan juga shout out kata2 yang digambarkan melalui lukisan (macam komik tu) pada umur dia 6 tahun...

Sy kemudian beri dia buku catatan..niat pada asalnya untuk dia melatih menulis supaya tulisan nya lama-lama akan dapat dibaiki supaya lebih kemas dan cantik...

Antara catatan hariannya..
Dan kini...
Mama beri kamu satu buku catatan yang lebih cantik..jom Zahraa, kita mula tulis diari!
Happy moments will last forever anak..
Catatla apa yang berlaku..
Mama kalau umur panjang, boleh la mama simpan buku catatan awak ni..
Hehehe..
Mula-mula..catatan nya biasa2 je..
Tapi kami dah perasan dah lebih byk perasaan dalam catatan diarinya..
Go Zahraa!
Be a good writer...!

Comments

  1. Keynote..Zahra buleh geng dengan iris weii...
    iris ni merata diary... asai tamau p beli lain..hahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...bai ja linda depa ni menulis kan.. manatau dapat mengasah bakat, fuh..kekekek

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kebaikan Keburukan (Pro & Cons) Hantar Anak ke Sekolah Agama / Tahfiz...

Jamu kunyit oooooo jamu!

Nak bersalin di Hospital Pakar An Nur Bangi? Jom tengok budget...