Best Sangat ke Big Bad Wolf? Berbaloi ke?

Assalamualaikum W.B.T,

Memang berbaloi...sangat..tapi perlu pre-plan apa yang ingin dibeli atau difokus kat sana..mungkin kita sendiri tak pasti nak beli apa kan kat sana..
Biasanya kalau saya ke sana, memang saya akan belikan buku untuk anak-anak syurga saya je..untuk saya??Memang 1% je saya beli ataupun tak beli langsung, heheheh..

Kenapa saya kata berbaloi?
Harga sangat murah terutamanya buku-buku hard cover..boleh dapat minimum RM3-RM12 untuk buku cerita...buku sains ensiklopedia pun sangat banyak untuk rujukan dan thesaurus bagi anak-anak..

Tapi kunjungan saya ke BBW2014 baru-baru ini, saya rasa yang palinggggg berharga adalah buku ini...
Pop-up book sebenarnya..
Di BBW2014 sy dapatkan dengan harga RM12 sahaja..
One day saya berjalan di IOI City Mall yang baru bukak tu, kedai buku Borders ada jual..dan terkejut saya tengok harga dia...RM 69.90..
Wah...memang saya rasa ianya satu pembelian yang sangat berbaloi..
Bagi yang belum pernah pergi, hmmm..mungkin tunggu BBW2015 pulak kan..
Biasanya kalau dah pergi, akan pergi berkali-kali...

Thanks for reading! May Allah ease everything you do...

Comments

Popular Posts