My Lil Boss Arman Turn 1-so, time to change to Susu ILHAM!

Hi all!!...i am so excited to share this info with all...tomorrow my Arman will turn 1.So, thats mean i dah boleh start tukar a new formula product which is susu ILHAM..
Have u ever heard that name?
Actually, when my Arman was 7 months, and he developed runny nose, ear discharge just like his sister (when she was that age), so i starts google on how to improve body immune system..my Arman bukannya fully breastfeed baby.I've stopped breastfeeding when he was 6 months. His runny nose etc agak lama, on and off..so I pun kadang-kadang rasa fed-up sebab dah selalu sangat berjumpa dengan specialist. He is quite sensitive to environment-as told by specialist..so what shud i do?
Dah google-google..i terbaca testimonial customer yang dah guna susu ILHAM ni..a very short but impressive dengan cara penulisannya yang mana ada persamaan dengan masalah Arman...then ada link kat situ untuk dptkan the details...


http://www.ilham4u.com/


You can find more details reg the products...
Apa yang menariknya, produk ni satu-satunya susu formula yang mengandungi terapi 30 juzuk Al-Quran...wow!sangat innovative dan mungkin ditunggu-tunggu oleh all Muslims.Itu yang menarik perhatian I tau.
Then, ada lagi yang menarik, susu ILHAM ni juga diperkaya dengan Badam, Kurma dan Kismis yang kita tahu akan khasiatnya yang tinggi dalam membantu mempertingkatkan sistem imun tubuh...another wow!!u cant get these from other child's formula eg anmum, s26 bla bla bla...(more islamic way kan...)
Ha..kat atas ni contoh packaging susu ILHAM tu...
Kat bawah ni my Zahraa dok pegang her susu ILHAM...sukenya dia minum...
Lepas sebotol, minta lagi...dan I pun dah rasa...memang sedap lah...


Cuma syarat susu ILHAM ni, tak boleh dilangkah la...sebab dia ada terapi 30 juzuk Al-Quran kan...
Masa I pegi jumpa pegawai dia kat HQ, i korek sikit rahsia macam mana dia buat terapi Al-Quran tu..
Act,diorg upah dalam 10 orang tahfiz untuk bacakan Quran pada 'ibu susu' iaitu susu yang dalam tong besar sebelum diproses..
Bacaan oleh tahfiz tu memang dibuat for each batch 'ibu susu' setiap kali sebelum diproses..
Dan, menurut pegawai kat HQ tu jugak, 'ibu susu' ni diimport dari New Zealand la as merupakan the biggest milk production dari sana.
Cuma beza dengan formula yang lain, diorang guna memang susu asli....100% susu...tak ada masukkan perisa susu ke macam lain-lain produk susu yang murah2 sket tu...that's y bila budak minum, they may develop allergy signs macam eczema, muntah etc...
InsyaAllah.....harap susu ni adalah terbaik selepas susu ibu untuk anakku...


Here also nak promote....I dah jadi pengedar susu ILHAM yang sah tau...
So, sape nak dapatkan susu ILHAM ni boleh calling la....
My contact number : 012-5252304 (boleh call anytime)
Juga boleh dapat murah sket dari harga pasaran...;D


Kalo retail: RM 48.90
My price: rahsia...;D


Daaaaa.......
LovesHugsandKissessss

Comments

Popular Posts