Kajian Klinikal Vivix ke atas Penyakit Kronik

Salam all..
Next entri...masih lagi dalam mood share kebaikan Vivix..ini pun ekoran dari pertanyaan abang sy yang baru saja menghidap Diabetes...jadi, adiknya kena la stadi dulu, betul ke ada kajian klinikal yang dijalankan ke atas produk ini...

Mari kita tengok..
Seperti yang sy sebutkan dalam entri sebelum ini, antara kandungan Vivix adalah Resveratrol dan Polifenol..

Ini antara manfaat resveratrol secara ringkas dalam bentuk gambarajah..



 
Untuk mengetahui bagaimana resveratrol dan polifenol ini membantu, kita sepatutnya kena tahu bagaimana terjadinya sesuatu penyakit kronik tersebut termasuklah apakah punca-puncanya..
 
Tetapi untuk entri kali ini, sy tidak akan membincangkan tentang bagaimana terjadinya penyakit...sy nak tunjukkan sesuatu yang perlu anda semua tahu, bagaimana resveratrol ini telah menunjukkan hasil yang positif di dalam kajian klinikal...
 
1. Vivix dan anti-keradangan/ anti-inflammatory
 
2. Resveratrol dan penyakit kanser
 
 
 
 
 
 
Cuba tengok hasilnya ke atas kebanyakkan penyakit kanser..kebanyakkan resveratol ini merencatkan pertumbuhan sel kanser secara signifikan..Untuk full article, ando boleh search dengan menggunakan keywords pada setiap gambar di atas.. (Credit gambar to: celikvitamin.com)
 
3. Resveratrol dan penyakit Kencing Manis (Diabetes Mellitus)
 
 
Dapat dilihat dari graf di atas, glukosa darah berkurangan dengan kadar dos yang diberikan.
 
Jadi, sekiranya anda tidak mempercayai ke atas kebanyakkan testimonial pengguna, anda mungkin akan percaya pada hasil kajian-kajian klinikal yang telah dijalankan..
 
Selamat mencuba!
 
LovesHugsandKissess
 



Comments

Popular Posts