Friday, 16 August 2013

Raya!Raya!Raya!

Salam all...
Masih dalam bulan Syawal..so boleyyyy la I wish semmmuaaa orang Selamat Menyambut Bulan Syawal @ Selamat Hari Raya le uols,hehe..berlalu lah sudah Ramadhan yer..

Cemana sambutan raya korang?
Me..? Nak kata excited sangat tu..tak la..I ni kampong pun dah xde la kiranya...lepas Mak Abah dah kembali bertemu Yang Maha Pencipta, so kami adik beradik biasanya berkumpul umah kakak jer..now..that kakak dah kawen pulak..he, so situasi dah xsama as before kan...
Tapi..tapi..tapi...kitorg tetap berkumpul!ahahahah...
Mestilah uols...ini jerlah generasi Cikgu Berahim...hehehe

Kampong hubby kat Tganu pulak mmg dah xde,umah sana baru jer terjual..heheh...
Ni just share our gambar raya..1st day, opkoss la raya umah sendiri...masuk 2nd day raya, I nakkkkk sgt balik Kedah,visit pusaka Mak Abah...

 Ni gambar dan fesyen raya kitorg tahun ni, ceee.. oh anak2ku!winduuu korg..
 
Ini lepas solat sunat raya..alhamdulillah 2 budak soleh solehah ni behave sgt masa solat..he..

Selamat Menyambut Hari Raya uols!!
Makannnnn tu..ingat2lah ye....jangan overfeed tau!makanan raya hi-calorie..hi-fat, kalo nak makan, lepas a week, detoxify cepat2.. (self-reminder, oh hoo...)


No comments:

Post a Comment