Excel Qhalif Playgroup

Wah...wah..apa tueee..???
Erm..I pun x sabar nak tau ni..
Mula-mula tergerak hati lah nak antar anak ke playgroup yang macam ini ha...
So terus google2..found! (act found fews yang macam ni eg Alimkids, TatehPlaygroup..)
The konsep tetap sama..
Parent and kids akan spend time together dalam 1 jam..play and learn sama-sama..
Sonok!sonok!!!!

I dah daftarkan my 2 kids, Zahraa and Arman kat playgroup ni...
So, this Sunday uolsss..I akan tengok cemana reaksi diorg..
Honestly apa reason I hantar...
Here...
I terpikir...I memang dah send them to preschool and playschool..
Tapi I x nampak apa yang diorg buat di sekolah as I hanya send and fetch them saja..
(plus tanya sikit2 la ngan teacher2 diorg apa yang buat harini...)
So, in the playgroup..I akan dapat tengok sendiri secara live their soft skills esp..
Dan saje je nak fulfill masa hujung minggu...
So..photos/video will coming soon...
We'll see then...

Comments

Popular Posts